söndag 26 april 2009

Dagen

Idag gick jag upp kl 10 och började vattna blommorna och städa lite smått. Vid tolv var det meningen att Andreas skulle upp, men han kom väl upp ur sängen (och bort från datorn) vid två :P
Efter det diskade han all disk (vilket var mycket) och sedan möblerade vi om sofforna lite i vardagsrummet :) vart fin fint.
Till sen lunch åt jag korv med potatisbollar från middagen igår och Andreas värmde en paj :)
Har lagt upp tre annonser på blocket och ska fotografera och lägga upp resten av sakerna imorgon. Uppe ligger nu Tvbänken i sovrummet, lilla skrivbordet och ett av bärselena som jag fick från mosters källare... Upp ska också min cykel när jag fått hem den från Gävle, mina balklänningar och så ska jag gå igenom om det finns nå kläder eller skor som jag kan lägga upp... Har så mycket skor som jag typ aldrig använt och som nu ligger i källaren...
Imorgon blir det städa mer och då ska vi ner i källaren och möblera om :P massa att göra, tur att vi är två!
På tisdag ska det tvättas kläder och då kommer även Paulina hit och hjälper till med bebis kläder som ska ner i källaren. Nu ska jag göra iordning lite saft och kolla vidare på tv tillsammans med Andreas
Over and Out!

*Kram på er*

Inga kommentarer: