söndag 5 april 2009

Hemma

Nu är jag hemma igen :) Kom hem tisdag kväll och överaskade mig karl, som trodde att han skulle möta mig i Gävle onsdag morgon :P Nu är det dock söndag och datorn har väl varit upptagen för det mesta av just min karl. Serier verkar vara det viktigaste i livet och dessa följs med livet som insatts. Men sen jag kom hem har jag hunnit tvätta alla mina kläder och njutit av solen :)
Tidigare dagar har jag också dock varit väldigt trött och hungrig om vart annat. Har ätit mycket, men ändå inte blivit mätt. Och både dagarna och nätterna har gått åt att sova, men har ändå varit trött... Ska äta frukost nu, kanske skriver lite senare igen :)

*Kram på er*

2 kommentarer:

Tom sa...

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄT
SLP! Mat e gott!

Nattis sa...

Hihi jaaa :P