torsdag 23 april 2009

jahapp

Var hos soc idag...
Hon verkade positiv men jag vet inte...
Det dom hjälper oss med om de hjälper oss är: Hyra, el, hemförsäkringen och bidrag till mat... Resten av räkningar så som TV, dator, Internet, mobil och hemtelefon mm får vi finansiera själva. Om inte annat så måste vi använda matpengarna till att betala så många räkningar som möjligt... Läget känns ju inte riktigt under kontroll och det är fortfarande svårt att hålla hoppet uppe. Men jag ringde försäkringskassan idag i alla fall och de skulle skicka hem papper om föräldrapenning, förde är jag berättigad till nu. Jag ska försöka sälja massa saker på blocket så som; mina balklänningar, TV bänken i sovrummet, min cykel, lilla skrivbordet och om jag hittar nått mer... jag hoppas jag får iväg nånting i alla fall

*Kram på er*

2 kommentarer:

Sabina sa...

*kramar om* Men nadreas får väl börja jobba på sitt sommarjobb snart eller hur?

Nattis sa...

ja 20 maj börjar han :)