onsdag 22 april 2009

Har lite tråkigt...

Kärleken;
Har du en kille just nu? japp
Om du har/hade, skulle du tillåta honom ta på dig? ja det är klart
På rumpan? ja det händer
Kyssa dig på halsen? ja men han sticks
Kyssa dig på munnen? ja varje dag
Kyssa dig på kinden? ja det är klart
Gillar du någon? Ja min älskling
Vad heter personen du gillar? Andreas Norling

Skolan;
Går du i skolan? Nej
Har du någon gång skolkat? ja alldeles för många gånger...
Har du varit i skolan idag? nej jag går inte i skolan längre

Annat;
Hur mår du just nu? sådär
Har du piercat dig? ja jag har två hål i varje öra och hål i naveln

Telefon/mobil;
Vem ringde du senast? Andreas (sambo)
Vem ringde dig senast? Kjell (svärfar)
Vem sms:a till dig senast? Sessan
Vem sms:a du till senast? Paulina

Övrigt;
Är du hungrig just nu? lite, men det är jag alltid ^^
Vad är klockan nu? 22:22
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? min blogg, facebook och gravid.se

Familj;Hur länge sen var det du träffa din mamma? i lördags 18/4 ca: 12:40
Hur länge sen var det du träffa din pappa? söndags 12/4 vid 23 tiden

Övrigt igen;
Vad har du på dig för trosor just nu? mammatrosor
Hur ser dom ut? vita bomullstrosor som får upp över magen
Lyssnar du på musik just nu? nej, men Andreas har tvn på i bakgrunden
Vad gillar du för musik? väldigt blandat
Hur ser din drömkille ut? Som Andreas :) fast med fixad frilla ;)
Tycker du att din pappa ser bra ut? Ja för att bli morfar snart är han riktigt fräsch :P
Favorit grönsak? hummm... Majs gurka eller Tomat tror jag :)

snodde detta från Mypans blogg lite kul att fylla i faktiskt :)

*Kram på er*

Inga kommentarer: