onsdag 29 april 2009

This day is over and out

Idag har det varit en trött dag precis som igår. Idag var Andreas jätte duktig och var på möte hos arbetsförmedlingen :) när han kom hem hade han med sig en björnoverall till bebis ^^ SUPER SÖT! från ellos. Mörkbrun var den och under fötterna var det tassar :) den ska bebis ha i höst, en riktigt nallebjörn. När han kommit hem åt vi några rostade mackor med skinka och ost till lunch och så avnjöt vi oboy till det nu när vi har mjölk hemma. Efter det sov jag en liten stund och sedan började jag skissa lite på framtiden. Jag älskar att drömma och planera och jag hoppas att mina drömmar slår in en dag. Just nu drömmer jag lite om ett eget företag, kanske efter att jag varit mammaledig eller när bebis blivit lite större, vi får se. Så kom jag tillbaka till verkligeheten efter en stund av drömmande och facebook surfande och gjorde pannkakor till mig och Andreas. Den första vart värdelös, sen var det väl tre som vart bra innan den fjärde bränndes och så fortsatte det. Resultatet vart 9 pannkakor av 12 möjliga! Är väl inget pannkaks proffs kanske ;)
Imorgon är det valborg men ingen eld har planerats in och Andreas har inte nämnt nån fest han ska till heller, kankse en lugn dag då. Enda jag har i kalenderna (som är försvunnen) är barnmorskan.

*Kram på er*

Inga kommentarer: