fredag 1 maj 2009

Sjukling

Har precis gjort iordning och serverat min sjukling kaffe kl. 00.32 ^^
Han klev upp strax efter 22 tiden på kvällen efter att ha sovit hela dagen med migrän.
Jag har varit jätte duktig och fyllt på hans vattenglas regelbundet och sett till att han druckit det också ;) Jag har kramats och bäddat om honom. Resten av dagen har jag slösat bort framför datorn och kollat facebook och alla andra sidor man kan fördriva tiden på som man haft sen man var typ 12... vet inte varför men av nån anledning har jag fortfarande sidor som lunarstorm och playahead, så ibland undrar man ju hur gammal man är ;)

Så har man gråtit en skvätt idag också. Mest för att jag vart glad tror jag. Hade fått mail på facebook från Linnea som jobbade ett tag med mig på furuvik i sommras. Hon sa att jag kunde ringa när som helst och att vi kunde fika nån dag. Det känndes så fruktansvärt bra att veta att hon finns där. Jag trodde inte hon kom ihåg mig alls och hade ingen aning om att hon läste min blogg överhuvudtaget...

Ringde till soc igår (torsdag) och frågade efter Maria, som vi träffade. De rekomenderade att återkomma efter lunch då hon var upptagen i möte. Jag ringde strax efter 13 när lunchen var slut men inget svar. Kvart över ett, inge svar. tjugo över ett, inge svar.... blir galen och arg och ringer igen kl 13.30... INGE SVAR! Får sedan veta att de slutade kl 12 för att det var helgafton...! Åhh! Så det blir ringa igen på måndag och fråga om de kunde hjälpa oss eftersom vi inte hört nått. Två vänner var där i onsdags och de fick veta att det skulle ta ca en vecka att få svar... Jag håller fortfarande tummarna, men hoppas inte på för mycket.

Så kan man inte fundera på att föda i Stockholm heller. Den 27 maj är jag kallad till jävla rättegång för det som hände med Jonas förra året... Blir så trött. Har sagt från första början att jag inte vill ha nån rätte gång, och har sagt sen i höstas att det är över, passerat och att båda gått vidare *suck* jag blir så trött på allting. Och den 27 maj!? kul att det bara är en vecka innan min beräknade förlossning... fatta om vattnet går mitt i rättsalen, Goa dom gubbarna blir då! Ska träffa mitt ombud på måndag och diskutera med henne. Får se vart det leder...

Nu är klockan över ett och ska väl försöka sova medans Andreas nu påbörjar sitt dygn... *suck* önskar så många gånger att vi hade mer lika dygnsryttm, men vad ska man göra. Lagom tills han fått en normal ryttm börjar han jobba och då blir han borta hela dagarna...

*Kram på er*

Inga kommentarer: