torsdag 28 maj 2009

Alldeles för tidigt för lilla mig...

Har faktiskt sovit nästan hela natten och har lyckats somna om snabbt efter varje toalettbesök. Men så ringer klockan vid 06:00 och då är man trött som aldrig förr.
Man går upp, går på toa, klär sig och hinner precis logga in på facebook så ropar Andreas att hans kära far står utanför. Klockan var då 06:13 och han hade faktiskt sagt att han skulle hämta oss kvart över, man jag är ju så trött! Andreas hade inte ens klätt på sig än :P men snabbt gick det och bara några minuter senare var vi nere vid bilen. Klockan var strax innan halv när vi kom hem till familjen Norling och inte långt efter det så åkte Janeth till jobbet.
Andreas ligger nu och sover och klockan har hunnit bli 07:20
Jag kan däremot inte sova, men försökte iallafall... Så nu ska jag snart äta frukost och sedan skriva ut mitt kontoutdrag för denna månad. Klockan 8.30 ska vi till soc.
Sen efter det så ska jag vara hundvakt :) Skriver mer då!

*Kram på er*

Inga kommentarer: