tisdag 5 maj 2009

Dagen...

Känns som jag sovit hela dagen och ändå har det varit en trött kväll... Andreas var vaken hela natten medan jag gick och la mig strax efter två. Vaknade igen innan åtta tiden och då var Andreas fortfarande vaken. När jag vaknade en andra gång (vet dock inte hur mycket klockan var, då sov han på soffan) Jag var fortfarande jätte trött så vi båda gick och la oss i sängen... Känns jobbigt att soffan är hans första val och inte sängen när det kommer till att sova. Jag vaknade vid ett tiden och gick upp en stund. Gick tillbaka till sängen strax innan tre och frågade när Andreas hade tänkt vakna... Sen ringde soc och gav oss lite glada nyheter :) även om det bara är en liten hjälp så är det en hjälp.
Andreas cyklade iväg 15.30 och lämnade de papper som skulle in och kom hem igen vid fyra.

Efter en stund åt vi lite mackor framför tvn och senare på kvällen stekte jag pyttipanna med ägg. Efter maten tittade vi på NCIS och sedan somnade Andreas på soffan igen... Nu har han väl sovit snart 2 timmar om inte mer och kommer därför vara pigg i natt igen :(
Känns jobbigt att vi inte sover tillsammans, men man börjar bli lite van...
Imorgon ska vi till förlossningen med föräldragruppen så jag hoppas han är pigg då...

Just nu kan jag inte sova även om klockan är strax innan midnatt. Magen gör ont faktiskt men det är väl dessa förvärkar som jag har. De kommer mer och mer, fler och fler och det är ofta magen är så där väldigt hård nu för tiden. Tror den är mer hård än mjuk just nu men det beror väl på träningen som livmodern har. Ont gör det iallafall, men inte så att jag inte står ut...

På lördag kommer Uffe upp hit och hälsar på. Då är ju tyvärr inte Andreas hemma så Uffe får träffa honom igen en annan gång...

Ska lägga mig i sängen nu och försöka få bort värken i magen, men först... Toabesök ;)

*Kram på er*

Inga kommentarer: