lördag 9 maj 2009

MAT MAT MAT

Idag var jag och Andreas och handlade. 1060kr blev det kvar efter att hyra och elen vart betald och vi handlade för 1058kr :P
Jag har nu också sålt min Tvbänk så vi har pengar kvar till mer mat.
Vi handlade det viktigaste och fyllde på i kylen, frysen och skafferiet. I helgen ska jag handla lite till med the Norlings medan Andreas är i Furuvik och leker av sig med nya och gamla ansikten :) Training camp Training camp!!
Eftersom vi lever snålt så handlade vi det som det var extra priser på här i skutskär på coop och när jag åker med Norlings så blir det Willys där pengarna räcker till lite mer också :)
På coop så köper vi deras märke för dom är billiga på det mesta... På willys kan man köpa det som är dyrt annars för ett bra pris.
Så imorgon eller på söndag kommer Uffe och Sebbe hit :) Vet inte vilken dag så vi får se när han ringer...
Nu ska jag sova tror jag... Klockan är 00:29 och magen hickar och ögonen faller snart till knäna :P

*Kram på er*

Inga kommentarer: