lördag 23 maj 2009

Duktig idag :)

Det har jag faktiskt varit :)
Jag har städat från köksbord och vardagsrumsbordet. Städat i linneskåpet och dammsugit i vardagsrum och kök, så nu är mattorna fina också :)
Jag vilade en stund på dagen och strax efter att jag vaknat igen så ringde det på dörren. Då var det Hanna, Bella och Milton som kom och hälsade på. Dom var här i ungefär en kvart och pratade och tittade hur vi bodde medan de ändå var ute och gick med Milton :) sötnosen!
Dammsög inne i badrummet och gjorde rent mattan där inne samt fyllde på med toalettpapper.
Nu har man tagit en lååång och varm dusch med min älskling och det var kanon mysigt. Samtidigt så sköljde vi hela badrummet och städade lite där inne också.
Nu ska jag försöka hitta på nån god mat och sedan mysa lite med min karl om han blir hemma ikväll :)

*Kram på er*

Inga kommentarer: