fredag 1 maj 2009

Till min Andreas

Älskar dig hjärtat. Du betyder så mycket för mig och jag hoppas att det alltid kommer vara du och jag. Bebis kommer alltid vara ett starkt band mellan oss och jag hoppas att det aldrig brister. Jag är ledsen för alla fel jag gjort eller kommer göra, men det har aldrig menats som nånting elakt utan bara misstag. Saker som du sagt och gjort kommer jag alltid ta med mig i mitt hjärta. Jag vet att vissa dagar så går livet emot oss båda och tär på vår kärlek, men jag vill aldrig aldrig ge upp det vi har. Vissa dagar är det nära att jag brister och orken tar nästan slut, men du är min styrka! Jag är starkare än jag nånsin har varit på flera år och det är tack vare dig. Du har lärt mig så mycket och fått mig att förstå vad riktigt kärlek är. Vad du än kan tänkas göra i livet är du min sanna kärlek och du kommer alltid ha den rätta platsen i mitt hjärta. Jag vet att du aldrig vill gifta dig, men att veta att jag iallafall har dig betyder mest. Jag önskar så mycket av livet, men det är bara dig som jag verkligen vill behålla av alla mina drömmar. Det spelar ingen roll hur mitt liv blir i framtiden, hur mycket jag måste ge upp eller hur många drömmar som måste läggas åt sidan, så länge jag har dig så överlever jag det. Jag skulle aldrig kunna göra det hon gjorde mot dig, men om jag nånsin sårar dig på nått annat sätt, vilket som helst så är det verkligen inte min mening, och det är inte för att jag inte älskar dig. Jag önskar att du verkligen kunde se måttet på min kärlek och jag önskar att jag kunde ge dig allt jag ville men jag räcker inte till och inte ekonomin heller. Att få vakna brevid dig ger mig så mycket kraft även om jag vissa dagar inte har nån ork att vakna själv. Visst har jag tvivlat många gånger, men jag har verkligen älskat dig från förta stund! Sen när vår ekonomi har ordnat sig, då ska jag ge dig allt jag kan älskling. Dig och bebis! Ni är mina dyraste skatter och utan er skulle jag vara fattig på livet. Du gör mig rik! Ni gör mig rik.

*Kram på er*

Inga kommentarer: