söndag 17 maj 2009

Sjuk

Trodde jag skulle blogga massor idag efter 40års firandet. Men känner mig sjuk så det blir en snabbis.
Monika fyllde 40 i måndags (Andreas morbrors fru) vi fick massa tårta och jag fick massa läsk :-D *gott*
I veckan är Andreas borta varje dag och han är inte ledig förens den 3 juni. Stefan i Furuvik har dock lovat att om han är på jobbet när jag åker in så ska han köra in Andreas till förlossningen från parken.
I natt kunde vi sova med fönstret öppet massor utan att Andreas ens har snarkat. Han har varit en glading heeela dagen och väldigt pussig. Han har gjort "fisken" (en grimars som jag tycker är så ful så jag dör :D men jag älskar den!) och då betyder det att han vill ha en puss. Hela dagen har varit en glad dag med massa tårta i solskenet. Men så i bilen på väg hem så föll allting och nu så orkar jag knappt sitta utan att jag ska falla ihop. Andreas har kännt på min panna och jag har nog inte feber, men det känns som jag har det i hela kroppen och ögonen kokar!
Men på onsdag ska jag träffa Linnea :D lääääängtar!!

*Kram på er*

Inga kommentarer: