onsdag 13 maj 2009

Blä

Idag har det varit en mindre bra dag. Jag har sovit mycket och jag får inte behålla maten.
Jag har försökt fått i mig yogurt och skorpor men magen vänder sig direkt ut och in.
Skulle ha diskat, städat och vattnat blommorna idag, men det är bara blommorna som fått sitt.
Har iof. fått bort de flesta snorpapperna som Andreas lämnat efter sig vid sängen och datorn. Jag har också samlat ihop all disk och sorterat den på diskbänken, men inget har blivit diskat och det ser ut som nån har släppt en granat i lägenheten... *suck*
jaja imorgon får jag väl ta nya tag och hoppas på att det går lite bättre. Andreas jobbar då också så han slipper ju städa iallafall :P men han har att göra på jobbet. Det märks för han somnade direkt när han kom hem :)

*Kram på er*

Inga kommentarer: