söndag 10 maj 2009

Jag har varit hos Andreas föräldrar hela helgen

I Fredags var jag och Andreas och handlade lite som vi kunde bära hem själva.
Uffe ringde och sa att han inte visste om han skulle komma på lördagen eller söndagen för Sebbe vill åka till Martin (vår kusin) men han skulle höra av sig.
På lördag morgon lämnade jag och Kjell Andreas på Furuvik, för i helgen var det trainingcamp, och efter det så åkte jag med Andreas föräldrar och handlade lite mer när jag ändå fick åka bil och inte behövde bära... Efter det åkte vi till ÖB och tittade lite. Jag köpte register till min pärm somjag ska ha till räkningar och viktiga papper. Vi åkte sedan hem med mina varor och verkligen tryckte in dom i frysen, haha. Uffe ringde aldrig på lördagen så åkte vi hem till Kjell och Janeth och där fick jag middag (Taccos) och fika och så sov jag där.
Idag så följde jag med Kjell och Janeth och hälsade på Andreas mormor. Hon var trevlig :) första gången jag träffade henne. Uffe hade inte hört av sig än så efter det åkte vi till Dollarstore och jag fick godis och handkräm :) Där träffade vi på Janeths syster också och hon påminde väldigt mycket om Ulla (min gudmormor), både kroppsmässigt och på hår och så... Hon var jätte trevlig och klappade magen massor. Hon skulle sticka lite till bebis också och så skulle hon komma och hälsa på när bebis kommit. Efter det åkte vi hem och fikade lite innan vi åkte och hämtade Andreas vid fyra tiden. Uffe hörde aldrig av sig under hela helgen, vet inte vart det vart av dom faktiskt... Andreas och jag fick middag nu på kvällen och fika. Jag spelade bingolotto men vann ingenting tyvärr, men det var kul ändå.
Nu har vi kommit hem, klockan är snart elva och jag ska snart sova :)
Här har det varit en blandning av sol ena stunden och regn nästa, men det har blåst storm hela tiden. Andreas lyckades iallafall undvika regnet hela helgen :)
Vi har bestämt nu vad bebis kommer heta :) Fötterna är fotbollar och mina fotleder existerar inte längre... Jag kan inte böja fingrarna nånting nästan och inte heller tårna, då tar det emot. Men annars mår jag bra :) Jag ska till psykologen på tisdag och efter det samma dag ska jag till barnmorskan igen :) mitt HB har gått upp till 114 så det är bra och jag väger 71kg nu vilket barnmorskan tycker är jätte bra. Hon ser helst att jag går upp lite till, eftersom väldigt mycket försvinner när jag sen ammar.
Nej nu somnar jag snart sittandes här :)

*Kram på er*

Inga kommentarer: