torsdag 7 maj 2009

Tatuering...

Sen när bebis kommit och jag har tillräckligt med ekonomi kommer det en tatuering :) Jag vet ungefär hur jag vill ha den men måste vara säker på mitt val innan jag skaffar den. Har tre bilder som man på nått sätt kombinerar och gör till "min" design... Vad tycks?
Den ska vara mest lik denna fast inte på magen utan på axel/rygg och ha de blå blommorna (inte den oranga typen och inte heller den gula) Trollsländan tycker jag om och kan tänka mig en fjäril också. De små prickarna ska jag också ha med.



Ska ha blommor som ser ut så här också istället för den oranga och gula på förra bilden


Sen så ska sluten på "trådarna/de svarta linjerna" se ut som dessa och vara mjuka i formen som på denna bild, men ska inte ha dessa blommor...

Snyggt?

*Kram på er*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skitsnyggt ju! :)

lillasyster sa...

aa det var snyggt !
men borde du inte tänka på att spara på pengarna istället för att slösa det på en tatuering. men den var fin !

Nattis sa...

Ja men det är ju därför jag skrev att jag skulle göra den när jag har den ekonomin... När vi inte behöver spara vart enda öre :) Sen när ekonomin är bra :)
Det är inte ofta vi får unna oss nånting... så när jag har RÅD kan man göra den :)