tisdag 26 maj 2009

SKA!

Jag måste verkligen diska och städa idag... Börjar lite varje dag men kommer ingen stans... Så blir det mer disk varje dag och mer skräp överallt varje dag så det är ju som att simma motströms... *suck*
Saken är den att de är inte ens mycket disk, men orkar ändå inte! Det är nå fel!
Det har inte kommit nån bebis än, och än så länge är det 8 dagar till beräknad förlossning.
Andreas tror dock att jag kommer gå över tiden. Han har en väldigt stark känsla av att den kommer den 8 juni av nån anledning. Han vet inte varför, bara har den känslan.
Jag hoppas det blir i veckan :) då slipper man vänta ett heelt år på morsdag ;) hihi
Nej jag ska väl börja nu så jag kommer igång...
Andreas kommer hem om ca. 4timmar så då ska jag ha hunnit med lite har jag bestämt. Jag SKA!

*Kram på er*

1 kommentar:

Jaana sa...

du kan faktiskt bli firad i år åxå:-D för du är ju mamma fast med bebis på insidan;-) kramkram på er:-D*nationaldagen tror jag**