torsdag 14 maj 2009

Där brast det!

Hur kan han vara sur på mig!? Jag har ju sagt hela tiden att jag inte vill ha nån rättegång? Hur kan det vara mitt fel när det var han som betedde sig som en galning i somras?!
Vem ringer en person över 120 gånger på mindre än två timmar när man vet att den man ringer till inte vill prata med en?
Vem ringer till personens arbetskamrater mitt i natten, för att jag inte ville prata med honom?
Om jag ville lämna lägenheten hade jag full rätt till det! Klart man blir rädd för en människa som håller en kvar mot sin vilja!!
Vem stannade kvar utanför lägenheten jag bodde i sen och vägrade gå därifrån? Jag var inte ensam hemma!! Jag hade två ungar där inne som jag var barnvakt åt och jag ville inte träffa honom då!! Han skulle lämna min post och INGET annat!
Jag har sagt HELA TIDEN att vi lös allt själva till polisen och alla som ringt. Jag har sagt att vi gått vidare och att jag INTE vill ha nån rättegång, men han har mage att skylla allt på mig! Om han inte hade bettet sig som han gjorde utan gav mig min tid som jag ville ha så hade det här aldrig hänt... Och det var INTE jag som hotade Lisen så han kan inte skylla det här på mig! Där brast det! Jag trodde att han fattade att jag var emot allt det här med rättegången och jag trodde han hade lite vett i huvudet att förstå att det han gjorde var fel och att om han hade bettet sig som en normal människa så hade det aldrig blivit nån polisanmälan heller som polisen påstår att jag gjort...! Jag behövde hjälp att få honom att förstå, för på mig lyssnade han ju fan inte! Skyll dig själv! Just nu kokar det i hela kroppen och jag blir så förbannad när han har mage at skriva att han är sur på mig för att det ska bli rättegång! ARG SOM SATAN ÄR JAG!! Nu finns det inte mycket kvar av mig som orkar längre!

*Kram på er*

3 kommentarer:

Frances sa...

Strunta i honom, bry dig inte om hans åsikter, du är fri och borta och han finns bara kvar som en lus i rymden. Ja, jag vet att du tycker ni kan vara vänner men killar har svårt att vara ärliga och riktiga vänner till "X"-flickvänner. De ältar gärna vad som hänt, när saker hänt och varför och de är "ALLTID" oskyldiga till eventuellt elände som uppstår.
Du har ett nytt liv, bär på ännu ett nyare liv och har en härlig "gubbe" i Andreas så strunta i vad han, den där andra skriver.
*kram*

Anonym sa...

Vad var det som hände egentligen förra sommaren eller när det nu var ni gjorde slut? Slog han dig? Hoppas att allt löser sig!

Nattis sa...

Det spelar ingen roll vad som hände. Vi löste det själva och båda har gått vidare... Dumma jävlar som tycker om att riva upp sår och skapa rättegångar ingen av oss vi ta del av...