söndag 19 april 2009

Hemma igen

Trodde jag skulle dö nere i Sthlm. Var nere i mosters källare nästan varje dag och rotade bland 15år. Fick några astma attacker där nere och min dammallergi var inte nådig heller. Mina ögon var röda som tomater och svullna som jag vet inte vad, näsan rann och lungorna ville inte andas nånting. Sov hos mormor alla nätterna och dagarna gick hur snabbt som helst. Igår kom jag hem igen och på kvällen bowlade jag med Andreas, Paulina, Elin och Chrille. Jag kom 4a. Idag har jag rensat massa kläder och imrgon ska det tvättas och handlas och rensas lite till. Handlar listan är hur lång som helst och jag undrar hur allt ska få plats i bilen? o.O Ska nog sova nu innan jag stupar så skriver jag mer i veckan :D

*Kram på er*

1 kommentar:

Frances sa...

Jag börjar tro att du ska få barn snart *Ler* Vi tjejer har en viss förmåga att få städ- och pysselnojja strax innan det är dags *Kram* Var rädd om dig.